اسلاید ۱

شرکت ترخیص کالا

content logo

شرکت بازرگانی احدی با مدیریتی متمرکز و نیروهای متخصص و با تجربه و توانمندی اطلاعاتی بسیار بالا در زمینه ترخیص کالا و با استفاده از آخرین قوانین و مقررات جاری بازرگانی و گمرکی و بیش از 8 سال تجربه عملی موفق در زمینه انجام امور واردات و صادرات، ترخیص کالا و مشاوره امور گمرکی آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به صنعتگران، فروشندگان و نمایندگی های محترم سایر شرکت ها و اشخاص حقیقی اعلام می دارد.

content logo
target
انجام کلیه تشریفات گمرکی اعم از ترخیص کالا به صورت واردات قطعی و واردات موقت
target
مشاوره در امر صادرات و واردات
target
اخذ مجوزهای قانونی
target
ترانزیت خارجی و داخلی و حمل نقل کالای صادراتی و مرجوعی
target
حمل و نقل ، بارگیری و تخلیه کالا
target
انجام ثبت سفارشات و انجام کلیه امور مرتبط
target

هدف شرکت بازرگانی احدی همکاری با شما جهت توسعه و شکوفایی

هرچه بیشتر چرخه صنعت و اقتصاد کشور عزیزمان ایران است

آخرین مطالب

۱۲ دی ۱۴۰۲

ترخیص کالا از گمرک آستارا

در این مقاله می خواهیم به روند ترخیص کالا از این گمرک بسیار مهم بپردازیم. اگر شما هم به موضوع ترخیص کالا از این گمرک علاقه مندید با ما در...
۲۲ مرداد ۱۴۰۲

ترخیص قطعات الکترونیکی

واردات قطعات و تجهیزات الکترونیکی یکی از اساسی‌ترین نیازهای صنایع و شرکت‌های داخل کشور است. در اکثر موارد بازرگانان و تجار فعال در این...
۷ آبان ۱۴۰۱

ترخیص قطعات خط تولید از گمرک

پیش از اقدام برای ترخیص قطعات خط تولید از گمرک لازم است تا با قواعد، ضوابط و قوانین مربوطه آشنایی داشت. کما اینکه عدم آشنایی با این...
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

ترخیص لپ تاپ از گمرک

در ادامه این مقاله می‌ خوانیم که ترخیص لپ تاپ از گمرک چگونه می باشد و چگونه از گمرک به ترخیص کالا ها می پردازند. همچنین مطالبی را در مورد...
قیمت روز دلار

قیمت روز دلار

۰ ریال

قیمت روز یورو

قیمت روز یورو

۰ ریال

قیمت روز پوند

قیمت روز پوند

۰ ریال

قیمت روز ۱۰۰ین

قیمت روز ۱۰۰ین

۰ ریال

 

حمید رضایی

از همکاری با شرکت شما بسیار راضی هستم چرا خدمات همانگونه که در در قرارداد تعیین شده بود انجام شد و کالاهای در زمان مقرر از گمرک ترخیص شد. از اینکه همه جوانب را در ترخیص کالا در نظر گرفته بودید تا خسارت مالی به ما وارد نشود نهایت تشکر را دارد.

 
questions

سوالات کاربران

آیا هزینه گمرکی قبل از اقدام برای ترخیص کالا مشخص می شود؟
بله شرح هزینه ها قبل از ترخیص کالا مشخص می شود. شرکت بازرگانی احدی قیمت نهایی و  هم چنین تمام هزینه ها تا زمان تحویل کالا در انبار را از قبل به صاحب کالا اعلام میکند. بنابراین  صاحبان کالا قبل از  اینکه کالای خود را وارد کنند از هزینه گمرکی اطلاع می یابند و می توانند  با احتساب قیمت خرید، قیمت تمام شده کالا را مشخص کنند.

آیا هنگام ترخیص کالا، کالا سالم و بدون کسری به دست صاحب کالا میرسد؟
شرکت بازرگانی احدی  قبل ازخروج کالا، تمام کانتینرها را پلمپ می کند  سپس بیمه می نماید و در بارنامه مشخصات کالا از قبیل تعداد و وزن آن, به طور صحیح و دقیق قید می شود  علاوه براین شماره پلمپ و تصویر بارنامه برای صاحب کالا ارسال میگردد.

اصطلاح کالای ضبطی در گمرک ترخیص کالا چیست؟
در گمرک به کالاهایی که ممنوع الورود یا غیر مجاز بوده با نام و مشخصات صحیح  ودقیق معرفی شده باشد و گمرک به صاحب کالا فرصتی سه ماه می دهد که کالا را از کشور اعاده کند. ولی اگر  صاحب کالا اقدامی نکند در این صورت بعد از انقضای سه ماه مذکور کالا اصطلاحا ضبط می شود. همچنین بعد از اینکه ضبط شود, به فرصت دوماهه به صاحب کالا داده می شود تا  اگر شکایتی دارد به دادگاه آن شهر یا شهرستان اعلام نماید. در غیر این صورت بعد از گذشت دو ماه  ذکر شده اصطلاحا کالا ضبط قطعی شده، یعنی دولت مالک آن کالا می شود.

چه مدت زمانی طول می کشد تا کالا از گمرک ترخیص شود؟ 
انجام تشریفات گمرکی توسط شرکت بازرگانی احدی در کوتاه ترین زمان یعنی 7 تا 15  روزکاری انجام می شود. 

اصطلاح گواهی بیمه کالا به چه معنی است؟
گواهی بیمه کالا اصطلاحا به اظهاریه امضا شده ای گفته می شود که نشان دهنده مبدا ساخت کالاست. این گواهی توسط صادرکننده کالا و نماینده اش اعطا می شود. گواهی بیمه در برخی از کشورها در قالب فرم های مخصوصی است که باید توسط یک سازمان اداری مستقل مانند اتاق بازرگانی تایید شود.   

حق العمل کار در گمرک به چه معنی است؟
شخصی که کارهای تشریفات گمرکی و ترخیص کالای متعلق به شخص دیگر را که وکالت از ایشان دارد را انجام می دهد، اصطلاحا حق العمل کار گفته می شود.   

ترانشیپ چیست؟ 
ترانشیپ یک روش گمرکی است که در آن کالاها تحت نظارت مستقیم از یک وسیله حمل و نقل ورودی به یک وسیله حمل و نقل خروجی انتقال داده می شود. این نقل و انتقال در حوزه یک دفتر گمرکی برای ورود و صدور است، انجام می شود. 

ارزش کالای صادراتی در گمرک چقدر می باشد؟
کالاهایی که برای صادرات وارد گمرک می شوند فارغ از قیمتی که آن کالاها در خارج دارند، دارای ازرشی هستند که این ارزش توسط مرجع رسمی دولتی تعیین می شود. ارزش کالاها در قالب لیستی است در اختیار گمرک، بانک و سایر سازمان ها قرار می گیرد.  

مشاوره رایگان

شما می توانید همین حالا برای مشاوره با کارشناسان مجرب ما اقدام نمایید

نام و نام خانوادگی را وارد کنید
شماره همراه را وارد کنید یا شماره همراه صحیح نیست
متن را وارد کنید

برخی مشتریان ما

دریافت کاتالوگ دریافت کاتالوگ

شرکت ترخیص کالا

fast call